Masz wątpliwości?

Kliknij w wybrane pytanie, aby je rozwinąć.

Dlaczego OfficeSpot?

OfficeSpot to profesjonalne centrum biznesowe, które oferuje swoim klientom wynajem biur wirtualnych oraz w pełni wyposażonych biur krótkoterminowych, w tym biur i sal konferencyjnych na godziny. Dbamy również o administracyjno-biurowe potrzeby naszych klientów, dając im możliwość poświecenia swego cennego czasu na rozwój własnej działalności.

Co to jest Biuro Wirtualne?

Biuro Wirtualne to doskonała alternatywa w przypadku braku firmowego adresu dla własnej działalności, gdyż usługa ta daje możliwość korzystania z prestiżowej poznańskiej lokalizacji – Niedziałkowskiego 28. Biuro Wirtualne zostało stworzone także po to, by w profesjonalny sposób odciążyć naszych klientów w kwestiach odbierania korespondencji oraz obsługi rozmów telefonicznych.

Jakie korzyści przynosi Biuro Wirtualne?

  • prestiżowy adres biznesowy w samym centrum Poznania podniesie prestiż Państwa firmy

  • obniżacie Państwo koszty wynajmu własnego biura i personelu

  • możecie Państwo skupić się na własnej działalności, podczas gdy my zajmiemy się obsługą korespondencji, telefonów, faksów

  • macie Państwo pewność, iż wasza firma jest w dobrych rękach

  • posiadacie Państwo dostęp do w pełni wyposażonych sal spotkań biznesowych, które możecie wykorzystać w przeróżnych kontaktach biznesowych

Czy mogę zarejestrować siedzibę mojej firmy pod adresem Niedziałkowskiego 28 w Poznaniu?

Możliwość rejestracji siedziby Państwa firmy pod naszym adresem zależy od formy prawnej Państwa działalności: w przypadku wpisu do działalności gospodarczej możecie Państwo korzystać z usługi znajdującej się w pakiecie SILVER (koszt – 250 PLN netto miesięcznie), natomiast usługa rejestracji firmy jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością dostępna jest w pakiecie PLATINUM (koszt – 650 PLN netto). Jednakże, jeżeli nie macie Państwo potrzeby korzystania z innych usług dostępnych w tym pakiecie, np. 10 godzin użytkowania biura bądź spersonalizowanej obsługi połączeń telefonicznych, usługę rejestracji siedziby spółki w KRSie można przenieść z pakietu PLATINUM do pakietu SILVER lub GOLD. Koszt pojedynczej usługi rejestracji spółki pod naszym adresem wynosi 180 PLN netto + koszt niższego pakietu.

W jakich godzinach dostępne są biura? Czy mogę korzystać z biura na godziny po 17 lub w weekendy?

Nasze biura są dostępne od godziny 9 do 17, od poniedziałku do piątku. Jednakże, z przyjemnością przyjmiemy rezerwację poza tymi terminami- koszt to 1,5- krotność standardowej stawki w tygodniu po godzinach pracy i w soboty oraz 2-krotność w niedzielę.

Czy oferują Państwo wsparcie administracyjne np. w tworzeniu pism, wysyłaniu faksów itd.?

Tak, możemy zapewnić dodatkową pomoc administracyjną, taką jak sporządzanie kopii dokumentów, wydruków, skanów, tłumaczeń, bindowanie, wezwanie kuriera czy taksówki, rezerwowanie hoteli, miejsc w restauracjach, biletów lotniczych, zamawianie artykułów biurowych czy kateringu itd.

W jaki sposób mogę zarezerwować biuro?

Biuro można zarezerwować telefonicznie pod numerem 604480980, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem asystent@officespot.pl

Biuro można zarezerwować nawet na godzinę przed planowanym spotkaniem, jednak wcześniejsza rezerwacja pozwoli mieć pewność, że dane biuro będzie dostępne w pożądanym terminie.

Jakie korzyści przynosi wynajem wyposażonych biur?

  • nie trzeba kupować sprzętu biurowego, nasze biura są w pełni wyposażone,
  • nie trzeba zatrudniać nikogo do obsługi biura, nasza obsługa jest do Państwa dyspozycji
  • nie trzeba tracić czasu na zadania związane z biurem, takie jak sprzątanie
  • elastyczny wynajem – możliwość podpisania umowy nawet na miesiąc i zwiększania lub zmniejszania powierzchni biurowej w dowolnym momencie, w zależności od Państwa potrzeb
  • dostęp do kuchni (z lodówką, zmywarką, dystrybutorem wody, kawą i herbatą) oraz „kącik kawowy” (wygodne miejsce na pogawędkę lub przerwę w pracy)
  • dostęp do ogrodu (świetne miejsce na lunch lub spotkanie z klientem)
  • dostęp do sal spotkań biznesowych oraz sal konferencyjnych
  • 24-godzinny dostęp do budynku oraz ochrona, która sprawi, że będą Państwo czuć się bezpiecznie w swoim biurze

Ile wynosi opłata za najem Biura Krótkoterminowego?

Istnieją dwie możliwości dokonywania opłat:

  • opłata za godzinę – uzależniona od typu dostępnego miejsca biurowego (patrz: cennik)
  • opłata za miesiąc – all inclusive, opłata jest uzależniona od wielkości biura, ilość stanowisk pracy oraz długości najmu

Czy to prawda, że najem Biur Krótkoterminowych jest droższy od najmu tradycyjnego?

Nie, to nieprawda, znaczna część dostępnych usług dzielona jest między wielu użytkowników, a Państwo płacą jedynie za tę wykorzystaną przez siebie. Dla przykładu, koszty związane z czyszczeniem biura opierają się na miesięcznych rozliczeniach, jeśli korzystaliby Państwo raz czy dwa z biura, trudno byłoby znaleźć obsługę sprzątającą za 1/10 ceny. To samo tyczy się usług IT oraz ochrony.

Ile wynosi minimalny okres najmu?

Minimalny okres najmu może wynosić nawet godzinę, może to być również tydzień lub miesiąc. Po tym okresie, mogą Państwo zadecydować jakie są Państwa potrzeby.

Czy mogę zmienić biuro na większe lub mniejsze jeśli będę tego potrzebować?

Tak, można zwiększyć lub zmniejszyć swoje biuro czy ilość stanowisk pracy w dowolnym momencie, jeśli spełniające Państwa oczekiwania biuro będzie dostępne.

Czy poza miesięcznym czynszem wystepują dodatkowe opłaty?

W przypadku Biur Krótkoterminowych, opłaca się czynsz, który pokrywa wszelkie koszty wynajmu miejsca biurowego, części wspólnej, prądu, ogrzewania, wody, sanitariatów, usług komunalnych, ochrony budynku, monitoringu i sprzątania. Oprócz tego, każdego miesiąca można ponosić dodatkowe koszty za usługi takie jak kserowanie, drukowanie, skanowanie, tłumaczenia, katering, korzystanie z flip chartów, sal konferencyjnych itd. Opłaty telefoniczne i za usługi IT są naliczane w zależności od zużycia.

W przypadku Biur Wirtualnych oraz wynajmu sal spotkań biznesowych / konferencyjnych ponosi się koszty zgodne z cennikiem.

Office Spot – Wynajem biur w Poznaniu
ul. Niedziałkowskiego 28, 61-578 Poznań
+48 604 480 980
+48 61 833 02 03
+48 61 830 23 50