Biura wirtualne

Pakiet Opłata miesięczna* PROMOCJA**
SILVER 250 PLN netto 150 PLN netto
GOLD 350 PLN netto 200 PLN netto
PLATINUM 650 PLN netto 250 PLN netto

*Wybrane usługi z pakietów można dzielić i łączyć, aby stworzyć odpowiednią dla Klienta ofertę
**Promocja trwa do odwołania

IMAG0956

Co-Working

Ilość godzin Opłata miesięczna*
1 godzina 25 PLN netto**
10 godzin/miesiąc 200 PLN netto**
20 godzin/miesiąc 340 PLN netto**
40 godzin/miesiąc 600 PLN netto**
80 godzin/miesiąc 800 PLN netto**
160 godzin/miesiąc 960 PLN netto**

*Miejsca pracy dostępne w zależności od wolnych powierzchni, w biurach wieloosobowych, bądź jednoosobowych
**Ceny dotyczą korzystania z miejsca pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00

Biura na wynajem (stacjonarne i krótkoterminowe)

Zakres cenowy uzależniony jest od wielkości biura, ilości stanowisk pracy oraz okresu najmu (patrz: kalkulator cen).    By otrzymać ofertę, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego i/lub kontakt z naszym biurem.

Biura / Sale konferencyjne na godziny

Biuro Opłata za godzinę*
Gabinet (1 stanowisko) 39 PLN netto
Pokój rozmów (2-3 stanowiska) 59 PLN netto
Sala Spotkań Biznesowych (4-6 stanowisk) 69 PLN netto
Sala Konferencyjna (max. 24 stanowiska) 99 PLN netto

*Podane ceny dotyczą godzinnego najmu. Większa ilość godzin gwarantuje preferencyjne stawki

Usługi administracyjno - biurowe

Nazwa usługi Cena netto
Projektor multimedialny 30 PLN/godz.; 200 PLN/doba
Wypożyczenie laptopa 80 PLN/godz.
Flipchart 49 PLN/doba
Kawa (filiżanka) 4 PLN
Herbata (filiżanka) 4 PLN
Sok (szklanka) 4 PLN
Kawa (termos) 24 PLN
Herbata (termos) 24 PLN
Soki (dzbanek) 14 PLN
Coffe break – kawa, herbata, soki, mleko (serwowane w termosach i dzbankach) + ciastka, paluszki, itp. 14 PLN/osoba (jeden refreshment dziennie)
Catering zewnętrzny (refakturowane) + mark-up 20% od kwoty netto

Dedykowane wsparcie administracyjne

Możliwość korzystania z zespołu recepcji centrum do własnej pracy administracyjnej 25 PLN/30 minut
Na życzenie pomoc asystencka po godzinach pracy centrum 50 PLN/30 minut

Twoja obecność w budynku - tablica logo

Opłata początkowa (jednorazowa) 150 PLN netto
Miesięczna opłata 40 PLN netto

Możliwość magazynowania

Na miejscu bezpieczne miejsce do składowania dla Twojej firmy (do 1 metra sześciennego) 99 PLN netto/miesiąc

Tłumaczenia

+ 25% ceny netto zlecane na zewnątrz Centrum Biznesowego

Ksero i drukowanie

Czarno-białe A4 0,15 PLN/strona
Kolorowe A4 0,70 PLN/strona
Czarno-białe A3 0,30 PLN/strona
Kolorowe A3 1,50 PLN/strona

Skanowanie

Za stronę 0,60 PLN

Faksy

Przychodzące 0,40 PLN/strona
Wychodzące standardowa opłata telefoniczna OfficeSpot

Poczta

Sortowanie poczty przychodzącej i dostawa do Twojego biura Bezpłatne
Wysyłanie w Twoim imieniu wychodzącej poczty 30% opłata manipulacyjna
Miesięczny abonament na obsługę poczty, jako alternatywa dla każdorazowej opłaty 40 PLN/miesiąc
Wysyłanie i przygotowanie w Twoim imieniu paczki kurierskiej* 30% opłata manipulacyjna

Usługi dokumentowe (obejmujące administrację i papeterię)

Bindowanie 10 PLN/dokument
Laminowanie 8 PLN/strona

*Przy wysyłkach kurierskich powyżej 400 PLN netto 15% opłata manipulacyjna

Wsparcie biznesowe, concierge

Następujące usługi są wolne od dodatkowych opłat zgodnie z zasadą dozwolonego użytku:  
– Wezwanie taksówki lub wynajęcie samochodu/busa dla Ciebie lub Twoich gości
– Rezerwacja hoteli, restauracji, biletów lotniczych, etc.*
– Zamawianie artykułów biurowych, cateringu (preferowani dostawcy OfficeSpot-u)
– Rezerwacja sal spotkań
*Koszty podróży, pobytu w hotelu są refakturowane + 20% koszty manipulacyjne